Już 28 maja w Warszawie odbędzie się Power of Content Marketing – konferencja, podczas której wiedzą i doświadczeniem podzielą się międzynarodowi eksperci, od lat tworzący i wdrażający strategie content marketing.
W tym roku tematem przewodnim konferencji będzie efektywność w kontekście wielokanałowego zastosowania narzędzi content marketing, które przekłada się na zyski firmy. Wśród prelegentów wystąpią m.in.: Björn Owen Glad (Spoon, Szwecja), Rainer Burkhardt (C3 Creative Code and Content, Niemcy), Nenad Senic (PM, Słowenia), Primož Inkret (PM, Słowenia), Paweł Tkaczyk (paweltkaczyk.com), Albert Hupa (IRCenter), Bartek Brach (markidobrzeopowiedziane.pl) oraz dr Jacek Wasilewski (Uniwersytet Warszawski), który będzie również gospodarzem konferencji.
Drugi dzień konferencji poświęcony będzie praktycznemu zastosowaniu jednego z narzędzi content marketing – firmowego bloga. Warsztaty poprowadzą m.in. twórcy najlepszych polskich blogów firmowych – Marcin Gruszka z Play i Wojtek Jabczyński z Orange. Program warsztatów dostępny jest na stronie.
Organizatorem wydarzenia Power of Content Marketing jest Stowarzyszenie Content Marketing Polska zrzeszające firmy oraz agencje wykorzystujące w swojej strategii narzędzia content marketing. Celem Stowarzyszenia jest edukowanie oraz kształtowanie wysokich norm w działalności marketingowej i wydawniczej.
Więcej informacji i zapisy na konferencję na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym konferencji.