Od dwóch miesięcy trwa specjalna licytacja zorganizowana przez Komitet Ochrony Praw Dziecka. Daje ona szansę nabycia po korzystnych cenach – nawet z 80% rabatem – powierzchni reklamowej na łamach m.in. Poradnika Domowego, Polityki i Gazety Wyborczej. Kupując stronę na reklamę firmy pomagają podopiecznym Komitetu Ochrony Praw Dziecka. Termin zamieszczenia reklamy firmy określają same. Nie może być on późniejszy niż czerwiec 2006.
Założeniem projektu jest zgromadzenie środków finansowych na cele statutowe i działalność Komitetu Ochrony Praw Dziecka w Warszawie. Podarowane przez wydawnictwa powierzchnie reklamowe, zostaną wystawione na licytację internetową, z której dochód przeznaczony zostanie na pomoc pedagogiczną oraz psychologiczną dziecku i jego rodzinie, jaką bezpłatnie udziela KOPD. Więcej informacji na oficjalnej stronie KOPD – www.kopd.pl