Agencja Testa Communications odpowiada za działania komunikacyjne, dotyczące opracowania planów zarządzania ryzykiem powodziowym dla obszarów dorzeczy i regionów wodnych.
W ramach tego projektu Testa Communications przeprowadzi ogólnopolską kampanię informacyjno-promocyjną, zmodernizuje stronę internetową powodz.gov.pl, wyprodukuje film reklamowy oraz przeprowadzi działania z zakresu media relations. Do grudnia 2015 roku zespół agencji Testa Communications zorganizuje osiem konferencji oraz ogólnopolskie Forum Wodne. Kierownikiem kampanii informacyjnej i konsultacji społecznych jest Klaudia Madejska.
Opracowaniem samych planów zarządzania ryzykiem powodziowym zajmie się konsorcjum firm: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej – Państwowy Instytut Badawczy (lider projektu), ARCADIS Sp. z o.o., DHI Polska i Grontmij Polska. Zostało ono wyłonione w przetargu KZGW, oferując swoje usługi za ponad 51 mln zł. (ks)