Public Relations and Communications Association (PRCA) z okazji swojego 50-lecia rozpoczęło produkcję własnego podcastu o nazwie „PRcast”. Każdy odcinek ma przestawiać skrót najważniejszych informacji z życia branży i stowarzyszenia. Gospodarze programu – Harry Gardiner, Communications and Social Media Manager z PRCA, oraz Isobel Arrowsmith, Group Manager, również z PRCA – zamierzają też przeprowadzać wywiady z ekspertami ds. komunikacji na temat brexitu, zdrowia psychicznego czy różnorodności w firmach.
Gościem pierwszego materiału był Jim Donaldson, CEO agencji FleishmanHillard Fishburn i członek zarządu PRCA. Gospodarze podcastu pytali go m.in. o wpływ brexitu na branżę komunikacji. Choć sam głosował za tym, by Wielka Brytania została w Unii Europejskiej, Donaldson ocenił, że proces wychodzenia z UE oprócz niepewności przyniesie też dużo szans dla sektora.
„Zamieszanie i brak pewności dotyczącej tego, co, jak i komu komunikować, to okazja dla konsultingu. To okazja dla całej branży, by móc odgrywać ważną rolę w samym środku zmian, które będą miały miejsce nie tylko w Wielkiej Brytanii, lecz także na całym świecie” – zauważył szef FleishmanHillard Fishburn. Radził, by agencje były kompetentnymi doradcami dla klientów, którzy mogą zostać dotknięci skutkami brexitu.
Podcast jest dostępny na stronie PRCA oraz m.in. w bibliotekach Spotify czy iTunes. (mp)