piątek, 18 kwietnia, 2025
Strona głównaAktualnościWiadomościPowstała nowa agencja doradztwa i komunikacji strategicznej

Powstała nowa agencja doradztwa i komunikacji strategicznej

Z początkiem kwietnia 2025 roku swoją działalność oficjalnie rozpoczęła agencja Hearts & Minds Strategies. Ma ona skupiać się na świadczeniu usług z zakresu doradztwa strategicznego, public affairs oraz public relations dla przedsiębiorstw operujących w sektorach regulowanych, w tym energetyce, przemyśle, telekomunikacji czy FMCG. Założycielem agencji jest Michał Partyka.

Hearts & Minds Strategies ma być odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie na profesjonalne usługi z obszaru doradztwa i komunikacji strategicznej. Firma wchodzi na rynek z ofertą dla przedsiębiorstw operujących w ściśle regulowanych sektorach gospodarki, takich jak energetyka, przemysł, telekomunikacja i nowe technologie. Zakres oferowanych przez agencję usług obejmuje m.in. komunikację zewnętrzną i wewnętrzną, media relations, komunikację kryzysową, public affairs, employer branding czy doradztwo strategiczne.

„W dzisiejszym świecie, w którym zmiany technologiczne, regulacyjne i polityczne postępują w niezwykle dynamicznym tempie, odpowiednia komunikacja, a także wsparcie doświadczonych partnerów zewnętrznych stają się czynnikami, które w znacznej mierze przyczyniają się do sukcesu firm operujących w regulowanych sektorach. Rynek doradztwa, public affairs oraz komunikacji strategicznej w Polsce wciąż się rozwija, a zapotrzebowanie na tego rodzaju usługi w branżach wymagających głębokiej wiedzy oraz umiejętności zarządzania wizerunkiem staje się coraz bardziej wyraźne” – komentuje Michał Partyka, założyciel Hearts & Minds Strategies.

Nazwa „Hearts & Minds Strategies” ma odzwierciedlać podejście do łączenia dwóch kluczowych elementów, stanowiących fundament skutecznej komunikacji i doradztwa strategicznego. „Hearts” to podejście do public relations, które ma opierać się na emocjach, autentyczności i zaangażowaniu. „Minds” ma symbolizować natomiast działalność w obszarze public affairs, które, jak wyjaśnia agencja, wymaga nie tylko pasji, ale także głębokiej analizy, zrozumienia rynku, legislacji oraz interakcji z interesariuszami.

Michał Partyka przez ostatnie dziesięć lat działał jako ekspert, bezpośrednio doradzając zarządom spółek giełdowych, stowarzyszeń i organizacji branżowych, fundacji oraz prywatnym funduszom z różnych sektorów strategicznych. Dla obsługiwanych klientów współtworzył oraz realizował skuteczne działania w zakresie advocacy i public relations na poziomie krajowym i międzynarodowym. Na bieżąco utrzymywał także kontakt z kluczowymi liderami opinii, decydentami oraz przedstawicielami mediów.

Partyka ukończył pięć kierunków studiów związanych z politologią (bezpieczeństwem narodowym), zarządzaniem strategicznym i energetyką. Ukończył też studia E-MBA na Polskiej Akademii Nauk.

(ao)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj