niedziela, 22 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościPowstała grupa kreatywna NOWY®ŁAD. Zajmie się m.in. niestandardowymi projektami offline i online

Powstała grupa kreatywna NOWY®ŁAD. Zajmie się m.in. niestandardowymi projektami offline i online

W lutym 2021 roku działalność rozpoczęła grupa kreatywna NOWY®ŁAD. Założyli ją Marzena Szkolak, Filip Połoska i Paweł Stremski – jak mówią, grupa ma „łączyć zdolnych ludzi, odważne marki i media”.

„Budowaliśmy największe internetowe media w Polsce i widzimy w branży kreatywnej deficyt wiedzy medialnej, jak robić projekty, które są głośne i naprawdę angażują odbiorców” – mówi Paweł Stremski. „Kochamy niestandardowe działania i nasze ogromne doświadczenie chcemy przełożyć na spektakularne, autentyczne akcje, treści i wydarzenia, które zmieniają nasze otoczenie” – dodaje.

Grupa zamierza zajmować się m.in. tworzeniem niestandardowych projektów offline i online, pomaganiem „świadomym markom” w budowaniu strategii komunikacji, organizowaniem wydarzeń czy wydawaniem „oryginalnych publikacji”. Dodatkowo założyciele planują szkolenia dotyczące contentu, mediów i trendów dla agencji i marek.

„Naszą siłą jest łączenie najzdolniejszych ludzi na rynku. Nie nazywamy się »agencją«, bo nie chcemy budować agencyjnych struktur i startować w przetargach” – tłumaczy Filip Połoska. „Do naszych, »osadzonych w nowej normalności« pomysłów, będziemy przekonywać klientów, łączyć ich z mediami i robić projekty, które się pamięta” – dodaje Marzena Szkolak.

Marzena Szkolak poprzednio była związana m.in. z serwisiem Gazeta.pl, pełniła funkcję m.in. szefowej strony głównej i dyrektorki rozwoju marki, a także odpowiadała za budowanie zaangażowanego wizerunku Gazety jako „portalu dla klimatu” i równouprawnienia. Współtworzyła również akcję „Ostatni Twój Weekend”.

Marzena Szkolak

Filip Połoska natomiast pracował m.in. jako międzynarodowy redaktor naczelny strony Noizz.pl, gdzie był odpowiedzialny za strategię i zmianę wizerunku marki na sześciu europejskich rynkach. Oprócz tego pełnił funkcję szefa contentu strony głównej Gazeta.pl, gdzie wprowadzał „nowatorskie formaty” oraz cykle dla serwisów całej grupy.

Filip Połoska

Paweł Stremski z kolei przez 18 lat „współtworzył standardy internetowych mediów w Polsce”. Pracował m.in. w serwisie Gazeta.pl jako redaktor naczelny, dyrektor portalu i szef newsroomu. Odpowiadał tam za treści, strategię, rozwój, innowacyjne formaty oraz obsługę największych wydarzeń.   

Paweł Stremski

Jak dowiadujemy się, Grupa NOWY®ŁAD współpracuje już z kilkoma markami i pracuje nad własnymi projektami. Za branding grupy odpowiadają Bartek Walczuk i Julia Konopka ze studia It’s Osom! (Studios). (kd)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj