czwartek, 19 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościWiadomościPowstała nowa marka specjalizująca się w organizacji konkursów konsumenckich

Powstała nowa marka specjalizująca się w organizacji konkursów konsumenckich

2 grudnia 2024 roku wystartowała nowa marka specjalizująca się w całościowej organizacji konkursów konsumenckich i działań B2B – Kotoloty. Jej działalność opiera się na doświadczeniu założyciela firmy Tomasza Bogdanowicza, które zdobył podczas prowadzenia dwóch poprzednich projektów – agencji 81/82 oraz Shopper Link.

Marka przekazuje, że Kotoloty powstały z pasji do kreatywności i promocji. Celem firmy jest tworzenie kampanii, które będą angażowały uczestników emocjonalnie. Według Kotolotów, połączenie kreatywnego podejścia z precyzyjną realizacją podczas organizacji loterii i konkursów umożliwi budowanie za ich pomocą długotrwałych relacji między markami a odbiorcami.

W odpowiedzi na potrzeby firm działających w modelu franczyzowym, marka wprowadziła do swojej oferty usługę loterii franczyzowych. Tego typu działania promocyjne mają być przeznaczone dla przedsiębiorstw, które chcą wspierać swoich franczyzobiorców przez motywację, budowanie relacji biznesowych oraz nagradzanie zaangażowania i osiągnięć. Oferowane przez Kotoloty loterie franczyzowe mają być odpowiedzią na wyzwania związane z zarządzaniem rozbudowanymi sieciami biznesowymi – czytamy w komunikacie prasowym. (ao)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj