piątek, 8 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościPowstała PATOagencja

Powstała PATOagencja

W marcu 2022 roku na polskim rynku pojawiła się PATOagencja – nowa firma świadcząca usługi digitalmarketingowe.

Założyli ją Piotr Michalak i Daniel Koszuk, którzy wcześniej zdobywali doświadczenie w sieciowych domach mediowych oraz globalnych start-upach. PATOagencja ma specjalizować się w obszarach digital acquisition oraz e-commerce. „Profil klienta i pozycjonowanie Patoagencji założyciele określają jako »rebel« – czytamy w komunikacie.

„Chodzi nam o zmianę paradygmatu opisującego agencję reklamową. Nasze wartości to brutalna szczerość, otwartość, totalny luz w komunikacji oraz kontestowanie marketingowej rzeczywistości” – wyjaśnia Piotr Michalak, co-founder PATOagencji.

Daniel Koszuk dodaje, że PATOagencja to „stan umysłu”. „Nie kreujemy fake newsów na Linkedinie, nie tracimy czasu na tęczowe case studies i opakowywanie tych samych produktów w różne papierki. Każdy projekt obsługuje dedykowany, zadowolony ze swojego życia zespół specjalistów pracujących w 100% zdalnie, wyznających takie same wartości jak my. Cały czas, który sprzedajemy naszym klientom, poświęcamy pracy w panelach reklamowych, analitycznych i z produktami mar-tech. Chodzenie po konferencjach i półdniowe calle na zoomach zostawiamy dinozaurom” – mówi Koszuk.

Piotr Michalak w swojej karierze pracował m.in w grupie Publicis Media, gdzie realizował kampanie SEM/Digital dla takich klientów jak Samsung, Allegro, US Pharmacia, a następnie jako Digital Development Manager odpowiadał za rozwój produktów i usług agencji Performics. Pracował też po stronie klienta (Unibail-Rodamco-Westfield). Od ponad trzech lat prowadzi własną działalność consultingową.

Daniel Koszuk pierwsze kroki w digitalu stawiał w Booksy, gdzie był odpowiedzialny za B2B Performance na czterech rynkach z różnych kontynentów. Później współpracował z takimi startupami jak HiDone, HiPets czy Labelcall. Od trzech lat współpracuje z różnymi markami w zakresie konsultacji i prowadzenia projektów mających na celu generowanie sprzedaży, leadów, pobrań aplikacji czy rezerwacji w systemach bookingowych. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj