Po okresie transformacji na wielu płaszczyznach Telewizja Polska rusza z nową kampanią wizerunkową „Poznajmy się na nowo!”. W swojej jesiennej ofercie programowej nadawca proponuje wiele nowości, które mają przyciągnąć zróżnicowaną widownię.
Jak podaje TVP w komunikacie prasowym, celem kampanii jest „zjednoczenie Polaków niezależnie od ich poglądów i pokazanie, że Telewizja Polska jest miejscem dla wszystkich – otwartym na różnorodność, pełnym ciepła i gotowym do ponownego nawiązania więzi z widzami”.
28 sierpnia 2024 roku podczas konferencji ramówkowej Telewizja Polska zaprezentowała nowy spot wizerunkowy, w którym wzięli udział nie tylko znani artyści związani ze stacją, lecz także widzowie TVP.
W spocie wykorzystano utwór „Od Nowa” zespołu Kwiat Jabłoni, który podkreśla nową myśl przewodnią stacji – tekst piosenki ma zachęcić widzów do ponownego odkrywania TVP. W materiale pojawia się również m.in. motyw podania ręki, który ma symbolizować „jedność ponad podziałami” – czytamy w komunikacie prasowym.
Kampania „Poznajmy się na nowo!” obejmuje szereg działań promujących poszczególne formaty telewizji publicznej we wszystkich kanałach komunikacji z uwzględnieniem różnorodności pokoleniowej i kulturowej widzów.
Za kampanię, w tym produkcję spotu, odpowiada nowo powstałe Biuro Reklamy i Marketingu TVP. (kn)
Zdjęcie główne: youtube.com/BądźmyRazemTVP