„Nowa kampania promocyjna Poznania w Irlandii to kolejny krok w budowaniu pozytywnych relacji pomiędzy mieszkańcami Zielonej Wyspy a poznaniakami, którego celem jest pokazanie, że Poznań to najbardziej przyjazne Irlandczykom miasto w Europie” – powiedział Ryszard Grobelny, prezydent Poznania.
„Zielone tereny nad Jeziorem Multańskim, zielone butelki piwa i w końcu zielone tramwaje i ogórki” – tak promuje się miasto w Irlandii. Działania są prowadzone w radiu i na największych portalach internetowych. W krótkich filmikach przedstawione są największe atrakcje Poznania, w tym Stary Rynek, gdzie bawili się kibice na Euro 2012. Głównym zadaniem kampanii jest zachęcenie Irlandczyków, żeby przyjechali do Poznania, dlatego też stworzono stronę www.poznan.travel (informacje o dojeździe do miasta, kwaterach oraz miejscach wartych zobaczenia).
Kampania potrwa do końca lipca. Poznań będzie promował się także w Niemczech – na terenie Brandenburgii i w Berlinie. (kg)