wtorek, 24 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościPoznań, Wrocław i ich promocja

Poznań, Wrocław i ich promocja

„Miasta mają już swój wizerunek, nawet jeśli jeszcze nie myślą o sobie, jak o marce” – przekonuje na łamach Polski Gazety Wrocławskiej Marek Tobolewski z agencji Eskadra Market Place.

W rozmowie na temat wizerunku Poznania i Wrocławia Tobolewski przekonuje, budowania marki miasta nigdy nie zaczyna się „od zera”, ponieważ każde miejsce z czymś się kojarzy. Drogą wykorzystania pierwszych skojarzeń z miastem w działaniach promocyjnych poszedł, jego zdaniem, Poznań, który w wzmacnia w swym przekazie związek z targami i biznesem. Inaczej jest z Wrocławiem, twierdzi ekspert. Miasto nie budzi tak jednoznacznych skojarzeń, jak stolica Wielkopolski, dlatego działania promocyjne są kluczowe dla wytworzenia jego konkretnego wizerunku. Paradoks Wrocławia polega jednak na tym, że jest jedną z nielicznych polskich metropolii, która nie doczekała się jeszcze dokumentu strategii promocyjnej.(ał)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj