Agencja PR Calling z początkiem grudnia 2018 roku wprowadziła nową identyfikację wizualną. Firma zmieniła także swoje pozycjonowanie – określa się teraz jako „agencja, która specjalizuje się w obsłudze firm napędzanych innowacjami”, a ofertę kieruje nie tylko do start-upów, lecz także do dojrzałych firm technologicznych.
Wprowadzenie nowej identyfikacji wizualnej jest – jak wyjaśnia PR Calling – ściśle związane ze zmianą strategii i pozycjonowania agencji.
Rebranding objął wszystkie elementy identyfikacji wizualnej: powstał nowy logotyp agencji i zmieniono jej kolory firmowe. Uruchomiono także nową stronę internetową.
Poprzednie logo
Nowe logo
„Rozszerzyliśmy ofertę, wzmocniliśmy zespół, a finalnie przeszliśmy całkowity rebranding. Dotychczasowe logo przestało spełniać swoją funkcję. Obecne jest znacznie pojemniejsze i doskonale prezentuje nas – jako agencję. Jesteśmy zgranym zespołem konsultantów, którzy zapewniają kompleksowe działania komunikacyjne, zgodne z obecnymi trendami, co jest odzwierciedlone w przyjętych kolorach: turkusie, błękicie i granacie oraz charakterystycznym symbolu w logotypie – otwartym dymku dialogu, którego zasięg jest nieograniczony” – tłumaczy Katarzyna Dworzyńska, Head of Business w PR Calling.
Za branding i stronę internetową odpowiedzialne było CHALLENGE. (mb)