W maju do zespołu S4 dołączyła Marta Gajkowska, która została zatrudniona na stanowisku New Business & PR Managera. Będzie odpowiedzialna za opracowanie i wdrożenie kompleksowej strategii PR mającej na celu umacnianie wizerunku Agencji S4, komunikację z mediami oraz prowadzenie działań PR wewnątrz firmy. Planowane zmiany dotyczą także polityki sprzedażowej – pozyskiwania klientów oraz rozwoju działu marketingu agencji. Przed podjęciem pracy w S4, Marta Gajkowska przez 8 lat pracowała w agencji reklamowej Demo Effective Launching na stanowisku PR Managera, a przez ostatnie 1,5 roku w dziale New Business i Marketingu. Ukończyła socjologię ze specjalnością praca socjalna na Wydziale Filozofii Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. „Głównym moim i nowoutworzonego działu PR zadaniem będzie przeprowadzenie działań, które wzmocnią wizerunek i pozycję Agencji Reklamowej S4 w branży i wśród klientów.” – mówi Marta Gajkowska. Agencja S4 specjalizuje się w zakresie działań BTL, konsumenckich i biznesowych działań lojalnościowych oraz multimediów. Istnieje na rynku od 1998 roku i zatrudnia 65 osób.