poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościPR Hub odpowiada za komunikację drugiej edycji kampanii o zbożu

PR Hub odpowiada za komunikację drugiej edycji kampanii o zbożu

Na początku kwietnia 2022 roku wystartowała druga edycja kampanii „Dobre Zboże Wiele może. #Czerp ze zboża”, której inicjatorem jest Stowarzyszenie Producentów Produktów Zbożowych. Realizacją kampanii zajmuje się PR Hub.  

Celem kampanii „Dobre Zboże Wiele może. #Czerp ze zboża” jest przede wszystkim edukacja konsumentów na temat produktów zbożowych, w tym kasz i płatków.

W ramach współpracy PR Hub odpowiada za działania z zakresu media relations, prowadzenie mediów społecznościowych kampanii, influencer marketing oraz innymi przewidzianymi działaniami mediowymi.

PR Hub realizowało pierwszą edycję kampanii w 2021 roku i zostało wybrane do realizacji drugiej odsłony. Za realizację kampanii z ramienia agencji są odpowiedzialne Marta Gryglewicz, Account Director, oraz Ilona Skrzypek, Junior Account Executive. Strony nie podają, na ile zawarły umowę. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj