PR Hub wygrało przetarg na obsługę 11. edycji programu „5 porcji warzyw, owoców lub soku”, realizowanego przez Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków. Działania w ramach projektu są kierowane do konsumentów, specjalistów ds. żywienia i przedstawicieli branży rolno-spożywczej.
Celem akcji jest promocja polskich warzyw, owoców oraz ich przetworów takich jak soki. Do współpracy w tej edycji zostali zaproszeni m.in. wiarygodni influencerzy, a także specjaliści ds. żywienia z kluczowych polskich ośrodków badawczych oraz instytucji zdrowia publicznego. Pretekstem do mówienia o właściwościach odżywczych tych produktów ma być również ogłoszenie 2021 roku Międzynarodowym Rokiem Owoców i Warzyw przez Organizację Narodów Zjednoczonych do spraw Wyżywienia i Rolnictwa (FAO). PR Hub odpowiada za realizację kampanii w zakresie promocyjno-informacyjnym, działania media relations oraz budowanie relacji ze środowiskiem ekspertów i influencerów.
Program „5 porcji warzyw, owoców lub soku” trwa od początku marca 2021 roku do końca lutego 2022 roku. Projekt jest finansowany ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw. (kd)