PR Hub zajmie się prowadzeniem drugiej edycji kampanii „Certyfikacja innowacyjnych przetworów z owoców i warzyw”, której celem jest promowanie Systemu Jakości Certyfikowany Produkt (CP) wprowadzonego przez Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków (KUPS).
Agencja zajmie się działaniami promocyjno-informacyjnymi, które mają zwiększyć rozpoznawalność znaku CP. W ramach tegorocznej edycji kampanii planowane są m.in. debaty i spotkania z przedstawicielami branży spożywczej oraz instytucji rządowych, a także z podmiotami zajmującymi się kwestiami zdrowia publicznego i sprawami konsumentów, ośrodkami ds. żywienia i badawczymi. Działania komunikacyjne będą prowadzone na szeroką skalę, skierowane będą zarówno do konsumentów, jak i uczestników branży rolno-spożywczej. PR Hub zajmie się opracowaniem i realizacją kampanii PPC, poprowadzi także działania w mediach społecznościowych i media relations.
Za działania w ramach kampanii po stronie PR Hub odpowiada Marta Radomska, Account Manager, przy wsparciu zespołu: Joanny Maciejewicz i Julii Wankiewicz. Nadzór strategiczny sprawuje Emilia Hahn, CEO agencji.
Agencję wybrano w konkursie ofert. Druga edycja kampanii „Certyfikacja innowacyjnych przetworów z owoców i warzyw” potrwa od marca 2020 roku do końca lutego 2021 roku. PR Hub było zaangażowane w realizację części działań w ramach pierwszej edycji programu, która rozpoczęła się w 2018 roku. (mb)