TOK Consulting to nowa firma specjalizująca się w prowadzeniu działań public relations, a także w doradztwie z zakresu sprzedaży, marketingu oraz rozwoju biznesu. Właścicielem agencji jest Tomasz Kułakowski, który ostatnio pracował jako dyrektor sprzedaży i marketingu w Europie Środkowej linii lotniczej Ryanair oraz dyrektor biura sprzedaży elektronicznej i dyrektor biura obsługi klienta w Polskich Liniach Lotniczych LOT.
Wcześniej Kułakowski pracował w agencji Sigma International; doświadczenie zdobywał także jako PR i marketing manager Klubu Koszykarskiego Polonia Warszawa oraz Członek Komitetu Marketingowego Międzynarodowej Federacji Koszykówki (FIBA) oraz dziennikarz Gazety Wyborczej.
Obecnie agencja pracuje dla trzech klientów, jednak nie ujawnia ich nazw.
TOK Consulting ma pracować dla firm z branży lotniczej i oferujących rozrywkę w Internecie, a także w branżach takich, jak podróże, turystyka oraz sport i reklama w Polsce i Europie Środkowej. (kk)