sobota, 26 października, 2024
Strona głównaAktualnościPR jako podstawa bytu

PR jako podstawa bytu

O tym, jak ważna dla firmy jest dobra komunikacja, dowiadujemy się z artykułu pt.: „PR – lokomotywa dobrej strategii” Igi Niewiadomskiej na łamach Trendy Food. „Zaufanie i wiarygodność – to kluczowe cechy, jakie chcielibyśmy by odbiorcy, opinia publiczna i klienci przypisywali nam i naszym produktom” – pisze Niewiadomska. Zaznacza jednak, że działania PR, to działania, których nie widać: „Nie można posługiwać się obrazkiem i ceną jak reklamą, ponieważ w ten sposób będzie to przekaz jednostronny i krótkotrwały”.
Zwraca uwagę, że każda firma, która dba o wizerunek i chce zbudować relację z odbiorcą musi przygotować się na długą drogę oraz uzbroić w konsekwencję i upór. Skuteczne relacje powinny opierać się na dialogu. W tym celu niezbędne jest zbudowanie planu komunikacji strategicznej. Istotne są również narzędzia, które zostaną wykorzystane dla jego wykonania: materiały i komunikaty prasowe. Ważne jest by wyróżniały się jakością i innowacyjnością. „Krótko, jasno, obrazowo i dokładnie” to zdaniem Niewiadomskiej podstawowe zasady właściwej komunikacji.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj