Najlepsze i najbardziej kreatywne stanowiska? Lista nie jest długa: specjalista ds. PR, architekt oraz dyrektor kreatywny. Ponadto do 2020 r. zatrudnienie w PR ma wzrosnąć o 23 proc. – czytamy w usnews.com.
Praca w PR to nie tylko sztuka sprzedawania oraz umiejętność skutecznego przekonywania. Specjalista musi wykazać się wyczuciem i stylem podczas tworzenia informacji prasowej – czytamy w serwisie. A jak ma się wynagrodzenie do posiadanych umiejętności? Średnie wynagrodzenie w Stanach Zjednoczonych to ponad 53 tys. dol. rocznie. O ile jest to najbardziej kreatywny zawód, to nie najlepiej płatny. Architekt (drugie miejsce w rankingu) rocznie zarabia ponad 73 tys. dol., a dyrektor kreatywny (trzecie miejsce) – ponad 81 tys. dol.
Według wyliczeń amerykańskiego Bureau of Labor Statistics w tej dekadzie zapotrzebowanie na specjalistów (w tych trzech zawodach) wzrośnie do 90 tys. (kg)