wtorek, 19 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościPR to nie tylko media relations

PR to nie tylko media relations

„Wielu specjalistów straciło pojęcie o tym, czym PR jest naprawdę i zajęło się utożsamieniem tego pojęcia do prowadzenia jedynie relacji z mediami i wpływaniem na nie” – pisze David Meerman na portalu webinknow.com.

Autor zauważa, że obecnie coraz częściej pojawiają się dyskusje na temat wpływu mediów społecznościowych na PR i roli public relations w sieci. Rozmówcy Meermana pytają go, czy PR może stracić na popularności social media. Jak zauważa autor prowadzenie relacji z mediami to nie jedyna dziedzina, jaką zajmuje się PR i rozprzestrzenianie się newsów w sieci nie oznacza, że PR-owcy nie będą się mieli, czym zajmować. Prowadzenie relacji z tradycyjnymi mediami będzie nadal niezwykle ważne, „bo kto nie chce być cytowany w znanej gazecie?” – pyta autor. Poza tym zwraca uwagę, że docieranie do odbiorców komunikatów nie musi się odbywać jedynie za pośrednictwem mediów. (mk)

Czytaj więcej

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj