poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościPR to nie wróżka

PR to nie wróżka

Agata Tyszkiewicz w felietonie na łamach Pulsu Biznesu rozważa temat usług, które świadczy public relations. „Nie jest to najstarszy zawód świata, ale jakże czasem podobny. PR to usługa polegająca na zaspokajaniu mniej lub bardziej utajonych potrzeb klienta w sposób dający mu satysfakcję” – pisze Tyszkiewicz. Felietonistka uczula nas, by nie traktować PR jak wróżki spełniającej życzenia; klienci często wyobrażają sobie, jej zdaniem, że ich firma odniesie jakiś niezwykły sukces dzięki korzystaniu z PR-owskich usług, a on bardzo często nie przychodzi. Tyszkiewicz ocenia: „PR ma często szorstki policzek i szczere słowa Ryśka z tej samej celi. Może nie daje takiej satysfakcji (…) ale jest oddanym przyjacielem, który ochroni i pomoże przeżyć najgorsze”. (ml)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj