Naczelna portalu San Diego News Network wystosowała na portalu bulldogreporter.com apel do PR-owców z prośbą o zauważenie i docenienie roli, jaką odrywają lokalne media – zwłaszcza te elektroniczne.
Dożyliśmy czasów, w których wzrosło znaczenie, a za tym też i wiarygodność mediów elektronicznych. Jest to duże wyzwanie dla mediów lokalnych – zwłaszcza tych internetowych – pisze autorka tekstu. Muszą one, jej zdaniem, walczyć z konkurencją coraz wyższym poziomem informacji. Dla medialnych gigantów zdobycie wiarygodnej i aktualnej informacji nie jest problemem, dla tym mniejszych, już tak, uświadamia czytelników Barbara Bry.
Dlatego autorka apeluje do PR-owców, aby nie tylko zauważyli mniejszych graczy i pamiętali o nich dystrybuując informacje prasowe. Prosi ich także o większe zaangażowanie w dostarczaniu mediom dodatkowych informacji z „pierwszej ręki”. „Dla lokalnych mediów PR-owcy staną się informacyjną żyłą złota, jeśli pomogą dziennikarzom zwiększyć interaktywność serwisów informacyjnych”, pisze Bry.
Czytaj więcej