W Pulsie Biznesu ukazała się rozmowa Marcina Zawiślińskiego z Johnem Daltonem, szefem London School of Public Relations.
Na pytanie jaki powinien być dobry specjalista ds. PR Dalton odpowiada, że „musi niemal instyntktownie wyczuwać, czego ludzie oczekują, co lubią lub podziwiają. (…) I pamiętać, że zasadniczym celem PR jest zmienianie ludzkich zachowań w sensie mentalnym i fizycznym”. Dziennikarz pyta także o to, czy trudno jest wykształcić dobrych PR-owców. Dalton uważa, że PR staje się czymś więcej niż tylko profesją, dlatego ciągła i szybka edukacja staje się w tej branży niezwykle ważna.
Specjalista uważa również, że w porównaniu z końcówką poprzedniej dekady PR w Polsce jest dziś o wiele dojrzalszy i powoli zmienia się w kierunku modelu anglosaskiego. Na pytanie dziennikarza odnośnie kierunku rozwoju PR na świecie Dalton odpowiada, że rozwija się on w kierunku kompleksowych zintegrowanych form komunikacji marketingowej „Gdy reklama jest coraz droższa, zarządzanie kompleksową agencją komunikacyjną zaczyna przypominać dyrygowanie orkiestrą symfoniczną”- czytamy w wywiadzie.(mk)
Redakcji PRoto John Dalton opowiada o przyszłośći CSR i jego znaczeniu dla organizacji firmy.