Press pisze o tym, jak wejście tanich linii lotniczych ożywiło sektor reklamowy w Polsce i zmieniło strategie marketingowe. Autor artykułu, Marcin Bobiński, zastanawia się, co przyniesie przyszłość w strategiach tanich linii lotniczych. Piotr Bogusz z Air Europa mówi, że „przyszłość to budowanie wizerunku”. Dlatego „coraz większą rolę odgrywać też będą działania public relations, czego przykładem mogą być okoliczności towarzyszące grudniowemu upadkowi Air Polonia. Klienci przed wybraniem linii lotniczej sięgają do Internetu, by na forach dyskusyjnych zasięgnąć opinii o przewoźniku. Najpoważniejszym wyzwaniem dla public relations staje się więc walka z niepochlebnymi opiniami”. W artykule przeczytamy przede wszystkim, że wejście konkurencji na zdominowany do tej pory rynek linii lotniczych „powoduje dynamiczne zmiany w podejściu do marketingu i reklamy”. Nowe tanie linie lotnicze przyczyniły się m.in. do tego, że obok biznesmenów, wykształciła się nowa grupa potencjalnych klientów: ludzie o przeciętnych dochodach.