poniedziałek, 25 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościPR w małym i średnim wydaniu

PR w małym i średnim wydaniu

Rzeczpospolita zamieszcza w dodatku Dobra Firma artykuł na temat public relations, w którym opisuje nie tylko zalety korzystania z usług PR, ale również podaje kilkanaście przydatnych wskazówek dla firm, które chcą rozpocząć współpracę z agencją. Wojciech Kokosiński, autor tekstu, już na samym wstępie przypomina, że „wbrew obiegowym opiniom public relations polega nie tylko na kontakcie z mediami”, po czym wymienia najważniejsze elementy budowania wizerunku. Kokosiński podkreśla, że działania wizerunkowe są szczególnie istotne dla małych i średnich przedsiębiorstw. Na ten temat swoją opinię wyraził Jarosław Betlej, prezes agencji Estimage Public Relations, który uważa, że „większym wyzwaniem i polem do popisu dla kreatywności zespołu agencji” jest obsługa mniejszych firm, które mają ograniczone możliwości finansowe. „Działania są zakrojone na mniejszą skalę, dlatego muszą trafiać dokładnie do grupy docelowej klienta” – dodaje Betlej. Na co zwrócić uwagę przy wyborze agencji, jakie zachowania podczas pierwszego spotkania z agencją mogą świadczyć o wysokiej lub niskiej jakości jej usług podaje w artykule Bogusław Feliszek, właściciel firmy Pressence Public Relations. Ważne jest, „czy konsultant rozumie specyfikę twojej firmy”, czy „słucha tego co masz do powiedzenia” i informacja „co agencji udało się zrobić dla podobnego klienta”. Nie należy za to zwracać szczególnej uwagi na lokalizację firmy. „Pamiętaj, że prestiżowy adres nie poprawia jakości pracy agencji” – radzi Feliszek. W artykule czytamy również o sposobach rozliczania się z agencją, najkorzystniejszych rodzajach umów i sposobach mierzenia skuteczności działań PR.

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj