niedziela, 24 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościPR w USA trzyma się mocno

PR w USA trzyma się mocno

Mimo kryzysu ekonomicznego amerykańska branża public relations ma się dobrze, wynika z danych IPREX International& Global PR Network, opublikowanych przez MarketWatch.com.

Z danych zebranych w tym roku wśród amerykańskich członków IPREX wynika, że branża PR w USA przeżywa rozkwit. Badanie pokazuje, że aż 63 proc. agencji przewiduje wzrost swoich dochodów w 2009 roku, a jedynie 6 proc. obawia się spadków.

Dobra sytuacja na rynku usług public relations wynika z trzech czynników, czytamy w artykule. Wszystkie one związane są z działalnością klientów amerykańskich agencji. Po pierwsze, dzięki wzmożonej globalnej ekspansji klientów PR-owskich firm. Drugim ze wskazywanych czynników jest postrzeganie PR-u przez klientów, jako działania, w które warto inwestować, nawet mimo kryzysu ekonomicznego.
 
Pozytywnie na rynek usług PR-owskich wpływa również rozwój nowych mediów, za pomocą których PR może być uprawiany. IPREX to jedno z największych stowarzyszeń niezależnych firm public relations. (ał), (psp)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj