piątek, 22 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościPracodawco, chcesz pochwalić się swoją marką? Weź udział w konkursie EBKreator

Pracodawco, chcesz pochwalić się swoją marką? Weź udział w konkursie EBKreator

Celem konkursu, organizowanego przez serwis GazetaPraca.pl, jest nagrodzenie najlepszych działań z zakresu employer brandingu. W zeszłym roku zgłoszono do niego prawie 70 kampanii.

Konkurs EBKreator to okazja do zaprezentowania osiągnięć firmy i jej pozytywnego wizerunku. Kreatywne działania przedsiębiorstwa z obszaru employer brandingu można zgłaszać w aż pięciu kategoriach: kampania EB, zakładka kariera, ogłoszenie rekrutacyjne, kampania w mediach społecznościowych oraz akcja rekrutacyjna. W każdej z tych kategorii zwycięskiej firmie przyznana zostanie nagroda i tytuł EBKreatora 2015 – lidera w dziedzinie employer brandingu. Dodatkowo w ramach nagrody głównej jedna z firm otrzyma półroczny dostęp do cyfrowego wydania „Gazety Wyborczej”.

Zgłoszenia do konkursu EBKreator przyjmowane będą do końca października a uroczysta gala wręczenia nagród odbędzie się w grudniu. Partnerem merytorycznym konkursu jest Pracownia EB, marka konsultingowa Agory specjalizująca się w employer brandingu. PRoto.pl jest natomiast patronem medialnym wydarzenia.

Więcej informacji: ebkreator.pl

 

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj