Portal WitajLenistwo.pl, który oficjalnie wczoraj zaistniał w sieci, to pierwszy etap kampanii public relations książki Corinne Maier „Witaj,Lenistwo!”. Za kreację oraz media relations odpowiada firma Creative PR (www.creativepr.pl). „Witaj,Lenistwo!” Corinne Maier to francuski hit wydawniczy z ostatnich miesięcy wzywający rzesze pracowników do… obijania się w pracy. Książka pod koniec stycznia trafi do polskich księgarni. Celem portalu WitajLenistwo.pl jest stworzenie miejsca w sieci dla „wielkiej rzeszy osób, które mają dość pracy, a uwielbiają leniuchować”. Portal zasadniczo ma służyć zabawie, ale na stronie znajdziemy również prasówkę dotyczącą lenistwa, rozważania o lenistwie oraz porady, jak leniuchować w pracy. Internauci mogą przysyłać słowa do Wielkiego Słownika Nowomowy koncernowo-biznesowej. „Nie chodzi nam o to, aby skłaniać ludzi do rzucania pracy, chcemy raczej pośmiać się z nas samych, ale także pokazać, że w pewien sposób jesteśmy niewolnikami pracy” – piszą redaktorzy portalu. 15 grudnia ma być Światowym Dniem Lenia.