Practum Consulting zajmuje się realizacją działań public relations w ramach kampanii wizerunkowej marki Jim Beam. Akcja prowadzona jest pod hasłem Jim Beam Always Welcome i biorą w niej udział gwiazdy muzyki. W Polsce ambasadorem kampanii został Łukasz Mróz, artysta znany jako MROZU.
Artysta pojawia się w spotach reklamowych, które będą emitowane w mediach społecznościowych (Facebook i Instagram), będzie też wspierał aktywności w punktach on trade i off trade. Poza tym da serię koncertów. Kampania wykorzystuje materiał wideo, obejmuje także wydarzenia, w tym koncerty, oraz aktywności w punktach sprzedaży i lokalach.
Polska odsłona kampanii prowadzona będzie w różnych kanałach do końca grudnia 2021 roku. Akcja ma dotrzeć do 9 mln dorosłych konsumentów.
Practum Consulting prowadzi działania dotyczące kampanii jako całości oraz jej założeń, a także poszczególnych jej elementów takich jak zaangażowanie ambasadora czy koncerty.
Po stronie agencji działania nadzorują Kinga Szkutnik i Joanna Milewska. Współpracę, która zaczęła się w lipcu 2021 roku, nawiązano w ramach w przetargu. Stony nie podają więcej szczegółów. (mb)