niedziela, 24 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościPRCA wprowadza nowy standard dla działów komunikacji

PRCA wprowadza nowy standard dla działów komunikacji

Public Relations Consultants Association wprowadziło nowy standard CMS (Communications Management Standard) dla wewnętrznych działów komunikacji firm. Po pozytywnej weryfikacji certyfikat jako pierwsza otrzymała VISA Europe.

Weryfikacja firm ubiegających się o przyznanie standardu dotyczy 7 obszarów: komunikacja i kierownictwo (jasny podział zadań i obowiązków, przepływ informacji pomiędzy pracownikami), planowanie biznesowe (planowanie zgodne z celami strategicznymi i polityką firmy), usprawnianie działalności (ciągłe usprawnianie pracy działu), systemy zarządzania budżetem (efektywne spożytkowanie pieniędzy, systemy kontroli wydatków), zarządzenie projektami (posiadanie systemu zapewniającego efektywne planowanie, wykonywanie oraz ocenę projektów), badanie satysfakcji (ciągłe oraz okresowe zbieranie i przetwarzanie opinii o pracy działu) i zarządzenie personelem (przejrzysty system premiowania pracowników, szkoleń oraz rozwoju kariery).

Certyfikat CMS jak dotychczas otrzymała VISA Europe. Teraz do weryfikacji zostanie zaproszonych 80 firm z wewnętrznymi działami PR, będących członkami PRCA. Standard CMS jest oparty o międzynarodową normę ISO 9001, powszechnie uznawaną na świecie.  (ks)

 

 

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj