sobota, 28 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościPremier League wydaje kodeks postępowania w mediach społecznościowych

Premier League wydaje kodeks postępowania w mediach społecznościowych

Premier League, na prośbę paru klubów, zebrała i przedstawiła ogólne zasady postępowania w mediach społecznościowych. Zbiegło się to w czasie z twitterową wpadką Emmanuela Frimponga z Arsenalu – czytamy w theuksportsnetwork.com.

Emmanuel Frimpong został oskarżony o nieodpowiednie zachowanie na Twitterze, kiedy w uwłaczający sposób skomentował wpis jednego z fanów. Wpis szybko został skasowany jednak angielska federacja szybko zareagowała.

Nie ujawniono, co dokładnie znajduje się w dokumencie. Jednak wiadomo, że wytyczne skupiają się wokół kilku obszarów: korzyści płynące z mediów społecznościowych, zrozumienie potrzeb odbiorców oraz ostrzeżenie o przestępstwach popełnianych przez internet. „Widzimy dobre strony mediów społecznościowych, które zbliżają piłkarzy do fanów, podają najnowsze informacje i dają możliwość wypowiedzenia się, kiedy są fałszywie oskarżani w mediach tradycyjnych. Ale widzimy także minusy – gracze mogą wpadać w kłopoty z komentarzami, które potem trafiają do brytyjskiej prasy” – czytamy w portalu.(kg)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj