„Dobrze naoliwiony mechanizm do nowoczesnego zarządzania informacjami”, jak nazywa speców od wizerunku premiera Tuska Eryk Mistewicz, ma zostać powiększony o nowych pracowników związanych z mediami i PR-em, podał Dziennik.
Gazeta dowiedziała się, że Departament Komunikacji Społecznej w kancelarii premiera ściąga ludzi do „zadań specjalnych”, czyli „superwydarzeń jak 12 miesięcy pracy rządu, Euro 2012”, pisze dziennikarka Iwona Dudzik. Do tego superteamu dołączył już Grzegorz Szymański i Agnieszka Libor, którzy przeszli do kancelarii z agencji Alert Media Adama Łaszyna, czytamy w tekście.
Jak przekonują przedstawiciele premiera, rozrastający się Departament Komunikacji Społecznej pod kierownictwem podsekretarza Igora Ostachowicza, „nie będzie dublować prac CIR-u”, którym zarządza rzecznik prasowy Agnieszka Liszka.(ał)