W tegorocznej edycji rankingu PremiumBrand, oceniającej reputację marek funkcjonujących na polskim rynku Marką Najwyższej Reputacji w Polsce została telewizja TVN. Dwie nagrody specjalne zdobył E.Wedel, nagrodzony jako Marka Najwyższego Zaufania Społecznego oraz Najbardziej Polecana Marka. Za działalność społeczną doceniony został Polsat, nagrodzony jako Marka Najbardziej Zaangażowana Społecznie. W środowisku biznesowym najlepszą reputacją cieszy się Volkswagen, nagrodzony tytułem Najlepszego Partnera Biznesowego.
Dodatkowo, w swoich kategoriach najlepsze wyniki osiągnęli: E.Wedel (artykuły spożywcze), PKO Bank Polski S.A. (finanse), Castorama (handel i usługi), TVN (media), Volkswagen (motoryzacja), Zelmer (dom i biuro), Nokia (telekomunikacja), Nivea (zdrowie i uroda), IBM (w biznesie).
Na stronie konkursu znajduje się pełna lista nominowanych firm z podziałem na poszczególne kategorie.
Projekt PremiumBrand prowadzony jest od 3 lat. Badania przeprowadzał TNS OBOP, pod nadzorem firmy doradczej KPMG oraz na podstawie metodologii domu badawczego MAISON. W 2008 ruszył analogiczny projekt badający reputację spółek giełdowych, który będzie miał finał w październiku 2008. (ml)