sobota, 23 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościPrezes PiS – wierny wyznawca politycznego marketingu

Prezes PiS – wierny wyznawca politycznego marketingu

O tym, że Jarosław Kaczyński nie tylko nie stroni od politycznego marketingu, ale wręcz stał się jego zakładnikiem, pisze na łamach Rzeczpospolitej Michał Szułdrzyński.

Jak czytamy, politycy i zwolennicy PiS źle wypowiadają się o politycznym marketingu, choć sam Kaczyński „zdaje się wierzyć w absolutną, lub niemal absolutną, siłę public relations w walce o polityczne cele”. Autor artykułu przypomina kampanie PiS z roku 2005 i 2007 prowadzone przez spin doktorów oraz lansowanie posłanek PiS – „aniołków Kaczyńskiego” -w 2009 roku. Dowodem na to, jak wielka wagę przykłada Jarosław Kaczyński do PR-u była także zmiana wizerunku w trakcie ostatniej kampanii prezydenckiej.

Jak pisze Szułdrzyński, prezes PiS od lat niepowodzenia swojej partii wiąże z nieprzychylną postawą mediów. „Ale też doświadczenie Jarosława Kaczyńskiego (…) wskazuje, że ich postawą da się manipulować” – pisze publicysta Rzeczpospolitej. (ks)

 

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj