W TVPinfo pojawił się materiał na temat nowej strategii promocyjnej Polski. Jak zaznacza twórca reportażu, Paweł Łączkowski, oficjalnie strategia nie jest jeszcze dostępna, ponieważ trwają międzyresortowe konsultacje w jej sprawie. Strategia została jednak już podpisana przez szefa MSZ.
Autor stwierdza, że do tej pory obraz promocji Polski był dość „smutny”, a pomysłów i sposobów na nią przecież nie brakuje. Dariusz Tworzydło przyznaje, że strategia promocji naszego kraju nie może być oparta na jednym elemencie; konieczne są kompleksowe działania i określenie ich celu. Jarosław Górski z UW podkreśla, że dziś nie wystarczy być nowoczesnym, ponieważ wszyscy są nowocześni, przez co giniemy w fali osób, postaci i miejsc, które starają się takie być. Zauważa również, że problemem w opracowaniu spójnej strategii dla naszego kraju, jest nadmiar pomysłów, które wzajemnie się wykluczają. (mk)