Jurajska – producent wód butelkowanych i napojów oraz część grupy Hortex – zmieniła swoją identyfikację. Firma tłumaczy, że celem było „stworzenie nowoczesnego i atrakcyjnego wizerunku marki”, a także „zaakcentowanie optymalnej dla organizmu człowieka mineralizacji wody” oraz podkreślenie Jury Krakowsko-Częstochowskiej jako miejsca jej pochodzenia.
Dowiadujemy się, że zmiany mają charakter „innowacyjności”. Logo stało się „bardziej nowoczesne”, a sama typografia „jest prostsza i silniejsza”. Etykieta butelek z kolei „akcentuje amonit, który jest śladem prehistorycznej przeszłości, odciśniętym w skałach Jury Krakowsko–Częstochowskiej”. Dodatkowo przypomina ona „krystalicznie czysty rezerwuar wody, zamkniętej pomiędzy skałami”. Firma przekazuje również, że na butelce zastosowano żłobienia – „strukturalne zdobienie kryształami skalnymi”, które sprawiają, że „uzyskała ona oryginalny wygląd i efekt 3D”.
Poprzednie logo
Nowa faktura butelki
Czytamy, że redesign obejmuje także całą linię wód smakowych marki (niegazowanych i gazowanych) z niską zawartością cukru, w opakowaniach 0,5l oraz 1,5l. Prace związane ze zmianą wizerunku, brandingiem i pozycjonowaniem zostały przeprowadzone z firmą Brand Consulting Touchideas. (kd)