Wraz z początkiem lutego 2016 roku Profundo PR i DLH Poland nawiązały współpracę. W jej ramach agencja zajmie się prowadzeniem relacji z mediami, marketingiem internetowym, zarządzaniem biurem prasowym, doradztwem w zakresie tworzenia i wdrażania strategii komunikacji oraz nadzorem nad wdrażaniem projektów wizerunkowych klienta.
Ponadto, obsługa zakłada prowadzenie działań komunikacyjnych na portalu Facebook – pozyskiwanie fanów oraz moderację dyskusji i raportowanie.
Z ramienia Profundo PR za działania odpowiedzialny jest zespół projektowy, składający się z trzech osób: Anny Krawczyk, Katarzyny Stanik i Michała Płatka.
Do współpracy doszło w drodze rekomendacji. Umowa została podpisana na rok z możliwością jej przedłużenia.
Poprzednio, za PR DLH Poland odpowiadała agencja Echo Communications. DLH jest dystrybutorem desek tarasowych, kantówki, drewnianych podłóg, drzwi, elewacji, blatów oraz fornirów. (ak)