Czy e-maile kiedyś znikną? Raczej nie w najbliższym czasie – podaje prdaily.com. Wiadomości przesyłane pocztą elektroniczną wciąż królują choćby w komunikacji wewnętrznej. E-mail marketing to także niedrogie i skuteczne narzędzie komunikacji zewnętrznej – czytamy.
Robby Brumberg przedstawia trendy, które jego zdaniem będą obecne w e-mail marketingu w nadchodzącym roku.
1. Kampanie w większym stopniu będą oparte na danych. Czy wykorzystujesz demograficzne lub behawioralne dane do tworzenia komunikatów czy segmentacji odbiorców? – pyta autor.
2. Twórcy kampanii e-mailmarketingowych będą coraz częściej anagażować klientów przez „mikromomenty”. W 2018 roku postaw na narzędzia, które pomogą Ci w szybkim reagowaniu na wiadomości mailowe od klientów i kuj żelazo póki gorące – podpowiada Brumberg.
3. Personalizacja i indywidualne podejście będą kluczowe. Ludzie w coraz większym stopniu oczekują, a nawet żądają, contentu dopasowanego do ich konkretnych zainteresowań – czytamy.
4. Content będzie coraz bardziej „inteligentny”. „Treści, które zmieniają się w zależności od zainteresowań i przyszłych zachowań widza, będą intensywnie rozwijać się w 2018 roku” – pisze autor. (pp)