Agencja PR Hub wygrała konkurs ofert na realizację działań w ramach dziesiątej edycji programu „5 porcji warzyw, owoców lub soku”. Działania w ramach kampanii kierowane będą do konsumentów, specjalistów ds. żywienia i przedstawicieli branży rolno-spożywczej.
Celem akcji jest zachęcanie do spożywania polskich owoców, warzyw, przetworów i soków, a także promowanie serwisu internetowego apetytnapolskie.com. W ramach tegorocznej edycji zaplanowano m.in. emisję spotów w telewizji i radiu, a także działania z zakresu SEO, influencer i event marketingu oraz działania media relations. Do współpracy zostaną zaangażowani również eksperci z dziedziny zdrowia i żywienia z ośrodków badawczych oraz instytucji zdrowia publicznego.
Program promocyjno-informacyjny „5 porcji warzyw, owoców lub soku” to kontynuacja działań realizowanych przez Stowarzyszenie Krajowej Unii Producentów Soków i trwa od marca 2020 roku do końca lutego 2021 roku. Projekt jest finansowany ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw. (kd)