Nieagencja i Studio Bakcyl na zlecenie firmy EIP promują książkę „D30. Biografia zapomnianego budynku” autorstwa Marty Urbaniak. Publikacja to historia nieruchomości znajdującej się przy ul. Dąbrowskiego 30 na warszawskim Mokotowie, będącej jednocześnie siedzibą firmy EIP.
Nieagencja zajmuje się kampanią mediową, obejmującą działania na Facebooku, Instagramie i YouTubie. Odpowiada także za szereg działań promocyjnych, takich jak zorganizowanie oprowadzania przez varsavianistów po opisywanym budynku czy zbudowanie na stronie Dobroczynna Cafe sklepu, w którym można kupić tę pozycję (zysk ze sprzedaży w całości zostanie przeznaczony na rzecz Fundacji Charytatywni).
Studio Bakcyl odpowiada natomiast za oprawę graficzną projektu.
Współpraca zaczęła się w maju 2021 roku i potrwa do końca września. Agencję wybrano na podstawie rekomendacji.
Po stronie Nieagencji za projekt odpowiada Karolina Chojnowska, Senior Account Manager, a po stronie Studia Bakcyl – Marcin Ślusarczyk, Art Director. (mb)