poniedziałek, 25 listopada, 2024

Promocja eventowa

Marcin Zawiśliński pisze w Pulsie Biznesu na temat organizacji eventów. Dziennikarz zwraca uwagę, że można wyróżnić dwa rodzaje imprez eventowych. Po pierwsze, są to wydarzenia związane z integracją pracowników, ich szkoleniem i motywowaniem. Drugą grupę stanowią eventy mające na celu promowanie firmy, marki lub produktu.
Jak podkreśla Iwona Liwska z Event Public Relations, „motyw przewodni eventu powinien się wiązać z firmą, jej wartościami lub komunikatem, jaki zamierza ona przekazać”. „Event może też być tylko jednym z elementów strategii stworzonej w celu promowania produktu” – dodaje Agnieszka Ostrowska-Gołąb, dyrektor ds. marketingu firmy Optimum. Specjaliści zauważają również, że trudnym zadaniem jest weryfikacja, w jakim stopniu event spełnił założone cele. Jedną z metod może być zlecenie badań marketingowych lub też zbieranie informacji zwrotnych od uczestników imprezy. W artykule znajdziemy ponadto przykładowy kosztorys organizacji eventu.

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj