Polska Izba Mleka (PIM) oraz Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka poszukują agencji do trzyletniej promocji mleka i produktów mleczarskich na rynku polskim i litewskim. Zakładany budżet kampanii to 8,6 mln zł netto.
Działania mają być kontynuacją kampanii „Mam kota na punkcie mleka”. Wybrany podmiot będzie odpowiedzialny za przygotowanie oferty programu promocyjno-informacyjnego (opis działań, kosztorysy, propozycja kreacji, przygotowanie metodologii badań mierzących efektywność planowanych działań). W przypadku akceptacji programu przez Komisję Europejską zwycięzca przetargu będzie także odpowiedzialny za realizację zaproponowanych działań i pomiar ich efektywności.
To już kolejny przetarg PIM oraz Polskiej Federacji Hodowców Bydła i Producentów Mleka dotyczący działań promocyjnych. W 2013 roku poszukiwały one m.in. agencji do prowadzenia kampanii na rynku chińskim i rosyjskim.
Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 9 lutego. (ks)