niedziela, 12 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościPromocja na billboardach

Promocja na billboardach

Znów w mediach lokalnych zrobiło się głośno o promocji miast i regionów. Echo Dnia Kielce informuje o nowej strategii Świętokrzyskiego, a Gazeta Wyborcza Lublin o pomyśle na popularyzację Lublina. Pomysłodawcy obu kampanii obiecują zmasowany atak billbordowy w całej Polsce.

Świętokrzyskie szykuje kolejną debatę samorządowców i przedstawicieli sektora turystycznego na temat tego, jak najlepiej promować turystykę swojego regionu, pisze Jarosław Panek z Echa Dnia. Pierwsza debata, która „była bardzo ożywiona” pokazała, że „priorytetowe produkty turystyczne kampanii” to agro-turystyka, turystyka kulturowa, pielgrzymkowa, uzdrowiskowa, „biznesowa oparta przede wszystkim na Targach Kielce” oraz turystyka edukacyjna, czytamy w artykule.

Również na wyprawy po edukację stawia Lublin, pisze Marcin Bielesz, z Gazety. W zbliżającej się kampanii promocyjnej miasto chce pokazać się jako ośrodek akademicki, „promując zalety studenckiego Lublina”, pisze autor. Sposobem na sukces kampanii mają być emocje. „Postawimy na emocje, zadziałamy na podświadomość”, tłumaczy Gazecie szef miejskiego marketingu Michał Krawczyk.

Oba projekty reklamowane będą na billboardach w całej Polsce. Przedstawiciele Lublina zapowiedzieli już, że promocja ich miasta rusza od kwietnia. (ał)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj