środa, 25 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościPromocja prałata?...Nie, dziękuję

Promocja prałata?…Nie, dziękuję

O tym, czy polskie agencje public relations i reklamowe podjęłyby się wypromowania marki prałata Henryka Jankowskiego, można przeczytać w artykule Artura Grabka w Dzienniku. Jako główne powody odrzucenia propozycji poprowadzenia działań promocyjnych, profesjonaliści podawali zbyt silne konotacje polityczne księdza oraz fakt, że osoba duchowna nie nadaje się w ogóle do budowania marki.
Maciej Sokołowski z agencji Multi Communications zastanawiał się, czy duchowny powinien być kojarzony z komercyjną działalnością „Pomijając osobę Jana Pawła II, to chyba po raz pierwszy wizerunek księdza miałby być wykorzystany na koszulkach, nie mówiąc już o kosmetykach”. Zdaniem Katarzyny Przewuskiej, dyrektor generalnej Sensors Public Relations, „rozmowa o ewentualnej kampanii marki Jankowskiego to czysta abstrakcja, bo nikt jeszcze takich doświadczeń nie miał”. Adam Łaszyn, wiceprezes ZFPR, zauważył, że jedna z „podstawowych zasad, jaką kieruje się nasza branża, brzmi: no sex, no religion, no politics. Łączenie spraw duchownych z biznesem jest nie na miejscu”. (psp)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj