Antoni Bielewicz na łamach Gazety Wyborczej pisze o zaletach inwestowania w działania public relations. Zgodnie ze słowami autora artykułu dobrze prowadzony PR wpływa na wzrost sprzedaży i motywację pracowników. Janusz Obtułowicz, prezes firmy Iker z Nowego Sącza, który współpracuje z agencją promocji wizerunku od trzech lat zauważa, że prowadzone wcześniej na własną rękę działania PR-owskie były niespójne i nie przynosiły oczekiwanych rezultatów.
Profesjonalna obsługa w tym zakresie zaowocowała wzrostem sprzedaży i zwiększyła znajomość marki. PR przydaje się także w promocji działań niestandardowych, o których trudno opowiedzieć za pomocą reklamy. W artykule wymienione zostają także najczęstsze uchybienia, do których dochodzi przy prowadzeniu promocji, a które mogą zaszkodzić firmie. Należą do nich m.in. nadmierna nieufność czy zbytnia ufność względem dziennikarzy. (ml)