środa, 22 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościPromocja średnich firm

Promocja średnich firm

Na łamach Gazet Prawnej Michał Fura pisze o tym, jak promować średnie przedsiębiorstwo, którego nie stać na zalanie rynku reklamami telewizyjnymi. „Promować można się bowiem za dużo mniejsze pieniądze nawet kilkanaście tysięcy złotych. Będzie to jednak mniej skuteczne, niż gdy dysponujemy budżetem od 100 tys. zł wzwyż.” – tłumaczy Fura. W tekście przytoczony zostaje przykład Wierzynka, krakowskiej restauracji, której właściciele najwięcej wydali na reklamę w katalogach i folderach dla turystów oraz w Internecie.
Zadbano także o kontakty z taksówkarzami, przewodnikami i recepcjonistami – dla tych ostatnich Wierzynek organizuje co roku przyjęcie. Dziennikarz zaznacza także jak istotna jest rola Internetu i jak dobrym sposobem na skuteczną promocję jest wykupywanie słów kluczowych w wyszukiwarce. Obok tekstu znajdziemy także tabelę, w której rozpisano, jak wypromować firmę za 100, 200, 300 tys. zł. (ml)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj