Dziennik Zachodni w swoim dodatku o edukacji poinformował o kampanii promocyjnej katowickich uczelni. Celem akcji, która potrwa do końca maja, jest zainteresowanie młodych ludzi podjęciem nauki właśnie w tym mieście. W ramach kampanii w wybranych miastach południowej Polski rozstawiono 120 billboardów i 40 citilightów oraz uruchomiono witrynę internetową.
„Wprawdzie w naszym mieście z roku na rok przybywa studentów, ale poprzez naszą kampanię chcemy zmienić wizerunek Katowic w oczach młodych ludzi z innych części kraju” – stwierdza Waldemar Bojarun, rzecznik Urzędu Miasta i dodaje, że przekaz kampanii ma także zawierać informacje „o bardzo niskim bezrobociu i nowych miejscach pracy, które powstają w Katowicach”. Akcja ma kosztować 200 tys. zł., a jej organizatorzy w przyszłym roku planują rozszerzyć ją o spotkania z przedstawicielami uczelni oraz firm, które inwestują w tym rejonie. (psp)