poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościPromoted #Stickers. Twitter wprowadza emotikony i znaczniki dla marek

Promoted #Stickers. Twitter wprowadza emotikony i znaczniki dla marek

Pierwszym partnerem nowego projektu została firma Pepsi –  czytamy w techcrunch.com.

Od czerwca internauci mogą wykorzystywać zestawy naklejek do rozmów. Jak zaznaczają twórcy na blogu Twittera, emotikony mają wzbogacić fotografię lub stanowić rodzaj komentarza. Teraz ta opcja będzie także dostępna dla marek – dzięki narzędziu Promoted #Stickers. Pozwala ono firmom na tworzenie własnych naklejek i znaczków, które użytkownik znajdzie później w bibliotece #Stickersów i będzie mógł dołączyć do publikowanej fotografii. Każda z marek będzie mogła stworzyć i udostępnić od 4 do 8 Promoted #Stickers na jednym rynku.

Możliwość dodawania naklejek do zdjęć będzie wprowadzana w ciągu najbliższych kilku tygodni dla osób korzystających z Twittera na iOS i za pośrednictwem Androida.

Zdaniem Jona Russella z techcrunch.com, to ciekawy ruch ze strony Twittera, bo w ten sposób rozszerza firmom możliwość interakcji z odbiorcami. W ubiegłym roku serwis umożliwił im płacenie za markowe emotikony. O ironio, wówczas z takiej możliwości skorzystała Coca-Cola, z kolei pierwszą firmą, która stestuje Promoted #Stickers będzie Pepsi. (mw)

fot. główne Twitter

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj