Pierwszym partnerem nowego projektu została firma Pepsi – czytamy w techcrunch.com.
Od czerwca internauci mogą wykorzystywać zestawy naklejek do rozmów. Jak zaznaczają twórcy na blogu Twittera, emotikony mają wzbogacić fotografię lub stanowić rodzaj komentarza. Teraz ta opcja będzie także dostępna dla marek – dzięki narzędziu Promoted #Stickers. Pozwala ono firmom na tworzenie własnych naklejek i znaczków, które użytkownik znajdzie później w bibliotece #Stickersów i będzie mógł dołączyć do publikowanej fotografii. Każda z marek będzie mogła stworzyć i udostępnić od 4 do 8 Promoted #Stickers na jednym rynku.
Możliwość dodawania naklejek do zdjęć będzie wprowadzana w ciągu najbliższych kilku tygodni dla osób korzystających z Twittera na iOS i za pośrednictwem Androida.
Zdaniem Jona Russella z techcrunch.com, to ciekawy ruch ze strony Twittera, bo w ten sposób rozszerza firmom możliwość interakcji z odbiorcami. W ubiegłym roku serwis umożliwił im płacenie za markowe emotikony. O ironio, wówczas z takiej możliwości skorzystała Coca-Cola, z kolei pierwszą firmą, która stestuje Promoted #Stickers będzie Pepsi. (mw)
fot. główne Twitter