Facebook wprowadza w ostatnich tygodniach duże zmiany. Serwis społecznościowy zmienił sposób wyświetlania zewnętrznych treści wideo. Filmy publikowane na przykład na YouTubie są wyświetlane na platformie Zuckerberga w formie linków i nie będą odtwarzane w aktualnościach, tak jak było dotychczas. Nowy sposób wyświetlania wideo obowiązuje zarówno w wersji mobilnej, jak i komputerowej serwisu. Dotyczy treści sponsorowanych i bezpłatnych i może spowodować straty dla serwisów wideo.
Portal społecznościowy obecnie testuje również możliwość przesyłania w Messengerze zdjęć w jakości 4K. Nowością, która na razie pojawi się tylko we Francji i Wielkiej Brytanii, będzie też opcja płatności online za pośrednictwem Messengera. W ostatnich tygodniach spore kłopoty związane z mechanizmem wyświetlania spotów reklamodawców przechodził za to YouTube. Więcej informacji w nagraniu.
(red)