„Social media stopniowo zmieniają swój charakter. Facebook przestaje być jedynie platformą do komunikacji między znajomymi. Nowe funkcje wspierają proces ubiegania się o pracę i kontakt z pracodawcą” – mówi Joanna Jałowiec, redaktor naczelna PRoto.pl w rozmowie z Newserią Biznes. Serwisy intensyfikują także walkę z fałszywymi informacjami. W lutym Google oficjalnie wprowadził Fact-Checking, narzędzie pozwalające weryfikować pojawiające się newsy.
„Redakcja oksfordzkiego słownika uznała, że słowem 2016 roku jest wyrażenie »post-prawda«. Problem dotyczy nie tylko świata mediów czy polityki, lecz także uderza w takie firmy jak Google. W lutym gigant z Mountain View zaprezentował oficjalnie Fact-Checking, narzędzie, które ma służyć do oddzielania wiarygodnych treści od tych, które opierają się na dezinformacji i plotce” – dodaje Joanna Jałowiec. W nagraniu również o tym, jak Facebook zamierza ułatwić kontakty pomiędzy pracodawcą a kandydatem i jakie nowości wprowadza Instagram.
(red)
ZOBACZ TEŻ: WRZESIEŃ W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
ZOBACZ TEŻ: PAŹDZIERNIK W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
ZOBACZ TEŻ: LISTOPAD I GRUDZIEŃ W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
ZOBACZ TEŻ: STYCZEŃ 2017 W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH